loading...
u-news
نویسنده وبلاگ بازدید : 208 چهارشنبه 16 مرداد 1398 نظرات (1)

برتینو ساخت کجاست

برتینو ساخت کجاست

معرفی برند برتینو

برتینو

برتینو

 

 

مقدمه

امروزه نیاز به لوازم خانگی بادوام و با کیفیت نیاز هر مشتری است که با خرید اینگونه وسایل، به دنبال آسایش و ارامش در منزل خود است. این نیاز به خاطر این است که به طور روزانه از این وسایل استفاده می شود و مشتری انتظار دارد به ازای هزینه ای که می کند کالاهای بادوام و با کیفیتی داشته باشد. لوازم خانگی امروزه یکی از مهمترین ملزومات هر زندگی و خانه است. برتینو با وجود رقبای قدرتمند در بازار ایران، پا به تولید و فروش صنعت لوازم خانگی گذاشت و با شعار کیفیت در کنار قیمت مناسب و بهترین خدمات پس از فروش، کار خود را شروع کرد.

کیفیت: برای اینکه شعار کیفیت را جامه عمل بپوشاند محصولات خود را تماماً با ماشین آلات وارد شده از کشور ایتالیا و آلمان تولید می کند و قطعاتی که در محصولات خود استفاده می کند، از کشور کره جنوبی، ترکیه، ایتالیا و برترین تولید کنندگان ایرانی تهیه شده است.

قیمت: برتینو محصولات خود را با قیمتی کمتر از برندهای معروف بازار عرضه می کند. به دلیل اینکه از نیروی کار متخصص ایرانی و بهترین سیستمهای تولیدی بهینه شده استفاده می کند، قیمت تمام شده محصول کاهش پیدا کرده و قیمت نهایی محصول قابلیت رقابت با برندهای معروف وارداتی را دارد. سعی کرده ایم برای تمامی طبقات جامعه محصول درخور نیازشان را در سبد محصولاتمان داشته باشیم.

خدمات پس از فروش: بعد از فروش، کار ما تمام نمی شود و اتفاقا مرحله مهم تری آغاز می شود. برای اینکه به مشتری اطمینان دهیم که برتینو بعد از خرید هم در کنار وی خواهد بود، مرکز خدمات پس از فروش تینو سرویس را با بزرگترین شبکه نمایندگان در کل کشور (حتی روستاها و شهرهای کوچک) و بهره گیری از سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته ایجاد کرده ایم تا در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات را به مشتری ارائه نماییم. نظرسنجی بعد از هر گونه ارائه سرویس از مشتری انجام می شود و با تلاش و کوشش پرسنل برتینو توانسته ایم نمره بالای ۹۵% رضایتمندی مشتری را کسب نماییم.

 

تاریخچه برتینو

مجموعه پارس ریتون با اتکا به تجربه ارزشمند خود در توزیع عمده لوازم خانگی در سطح کشور بعد از ۱۵ سال تصمیم گرفت وارد عرصه تولید لوازم خانگی شود . این مجموعه که با ۱۵ پرسنل شبکه توزیع قدرتمندی در زمینه واردات و توزیع لوازم خانگی داشت . تولد برتینو با ثبت برند برتینو در سال ۱۳۹۲ انجام شد. برتینو از ابتدا قدمهای خود را محکم برداشت و با جذب نیروی انسانی متخصص و مذاکره با شرکتهای خارجی و داخلی برای تهیه ماشین آلات تولیدی و تهیه قطعات با کیفیت، این برند را در سال ۱۳۹۳ تولید و به بازار عرضه کرد. در ابتدا محصولات تولیدی شامل اجاق گاز و یخچال فریزر می شد ولی به مرور زمان تنوع محصولات و مدلها رشد کرد.  

 

قطعات مورد استفاده در محصولات

هامنطور که گفته شد برتینو شعار خود را بر پایه کیفیت قرار داده است. از اینرو، بدیهی است که باید قطعات مورد استفاده در محصولاتش با کیفیت برتر باشند. برتینو طی ۳ سال مذاکرات طولانی با شرکتهای تولید کننده قطعات لوازم خانگی از جمله کره جنوبی، ترکیه، ایتالیا، آلمان و روسیه انجام داد و موفق شد با چندین شرکت از بهترین تولید کنندگان آنها قرارداد همکاری تامین قطعه ببندد. همچنین در سطح کشور نیز با استفاده از اطلاعاتی که طی ۱۵ سال از تولیدکنندگان لوازم خانگی به دست آورده بود و مذاکرات مجدد، برترین تولید کنندگان داخلی (مثل ورق، ولوم گاز، دستگیره درب یخچال و …) را پیدا کرد و با آنها قرارداد همکاری بست.

ماموریت برتینو

ماموریت برند در منشور سازمانی اش از همان ابتدا در قالب یک برنامه استراتژیک بلند مدت مشخص شده است. برتینو سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت، مونتاژ آنها در داخل کشور برای اشتغال زایی برای جوانان لایق و متخصص و کسب رضایت حداکثری مشتریان از استفاده از یک برند معتبر لوازم خانگی، ماموریت خود را به انجام رسانده و هدفهای بالاتری را دنبال نماید. در ضمن برتینو در حال ورود به بازارهای صادراتی جدید مثل عراق و ارمنستان و پاکستان است.

 

محصولات برتینو

برتینو محصولات متنوعی از لوازم خانگی را تولید میکند. این محصولات عبارت است از:

همانطور که ذکر شد در ابتدا با لوزام خانگی سنگین شروع کردیم و در حال حاضر تنوع های مختلفی از لوزم خانگی کوچک نیز در حال اضافه شدن به سبد محصولات برتینو است.

سعی نموده ایم در هر دسته محصول، انواع مدلها برای تمامی سلیقه ها تولید شود تا به سلیقه های مختلف مشتریان پاسخ داده شود. با وجود طیف وسیعی از وسایل خانگی برقی، به مرور زمان محصولات بیشتر را تحت نام برتینو به بازار عرضه خواهیم کرد.

 

ضمانت نامه با عنوان تینو سرویس

همانطور که ذکر شد بعد از فروش کار ما تمام نشده و مرحله جدیدی از خدمت دهی به مشتری آغاز می شود.  یک محصول با کیفیت مطمئنا یک ضمانت نامه معتبر نیز میخواهد تا اعتماد حداکثری مشتری را جلب نماید.

ضمانت نامه های تینو سرویس روی هر محصول از لحاظ زمان تفاوت دارد ولی از لحاظ کیفیت ارائه خدمات فرقی ندارد. ضمانت نامه هایی که تینو سرویس ارائه می دهد شامل:

  • تضمین بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان
  • گارانتی VIP برتینو
  • ضمانت کیفیت برتر

برتینو علاوه بر اطمینان از کیفیت خودش که این اطمینان را با دادن ضمانت کیفیت نشان می دهد، بر خدماتی که ارائه می دهد نیز بسیار مطمئن است. این یعنی یک مشتری از لحظه ورود به فروشگاه تا بعد از خرید و تا زمانی که نیاز داشته باشد. برتینو تضمین میدهد همواره کنارش بایستد و از محصول خود مراقبت کند.

تضمین اختصاصی

 
برتینو برای انواع محصولات خود ، ضمانت های مختلفی ارائه کرده است:
 
  • محصولات برودتی سرمایشی وارانتی پنج ساله بدون قید و شرط کمپرسور و ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال تضمین تامین قطعات
  • محصولات گازسوز ازجمله اجاق گاز ۲ سال گارانتی و ۶۰ ماه تضمین تامین قطعات
  • محصولات شوینده ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی وارانتی ۱۴۴ ماهه بدون قید و شرط  موتور و دو سال گارانتی و ۶۰ ماه تضمین تامین قطعات 
  • دوازده سال تعویض موتور به نوعی کیفیت موتور را مادام العمر جلوه می دهد. این ضمانت یعنی خرید بی دغدغه برای یک زندگی راحت.

فروش اقساطی، طرحی برای نیاز امروز

امروزه با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور مسلما نمی توان انتظار داشت که یک خانواده ایرانی با سطح درآمد متوسط بتواند به سادگی لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه نماید. از طرفی قیمت برند های خارجی با افزایش قیمت دلار روز به روز افزایش می یابد. بنابراین برتینو برای یافت راه حلی برای کمک به مشتریان عزیز با برخی از بانک های کشور که کارت های اعتباری خرد ارائه می دهند قراداد همکاری بسته است. نحوه استفاده از این طرح های به این گونه است که با تشکیل پرونده نزد بانک یک کارت خرید به شما ارائه می شود که با استفاده از آن می توانید در فروشگاه های طرف قرارداد بانک اقدام به خرید کالا نمایید و اقساط آن را به بانک پرداخت نمایید.

 

سهولت در دریافت خدمات پس از فروش

یکی از مشکلات مشتران در استفاده از گارانتی، نحوه رسیدگی و انجام تعهدات تضمین شده توسط شرکت گارانتی کننده است. برتینو با مکانیزه کردن روند رسیدگی به خدمات مشتریان خود در سایت خود، توانسته کلیه مراحل ثبت درخواست و دریافت خدمات را الکترونیکی نماید. یعنی اگر مشتری نیاز داشته باشد از گارانتی خود استفاده کند، دیگر لازم نیست ساعت ها وقت و هزینه صرف کند تا به نمایندگی برود. کافیست تنها با ثبت درخواست خود در سایت برتینو یا تماس با کارشناسان شرکت، منتظر باشد تا تمام مراحل خود به خود انجام گیرد. تمام این تمهیدات برای سهولت کار مشتری و مشتری مداری انجام گرفته است. 

 

برتینو در همه جا آماده خدمت

برتینو در بسیاری از شهر های بزرگ و کوچک ایران، و حتی در بسیاری از روستا ها دارای نمایندگی است. این یعنی، محصول خوب را دیگر لازم نیست در مراکز استان ها جست و جو کرد. تمام این نمایندگی ها زیر نظر دفتر مرکزی شرکت در اصفهان هستند. این یعنی تمام فعالیت ها، نحوه فروش، پیگیری، خدمات پس از فروش و نحوه برخورد با مشتری در این نمایندگی ها توسط دفتر مرکزی رصد می شود. تمام این عوامل باعث شده تا با افتخار اعلام کنیم که ۹۵ درصد مصرف کنندگان از برند برتینو اعلام رضایت کرده اند.

 برتینو ساخت کجاست

تابلوی افتخارات برتینو

در طی دهه اخیر برتینو به پاس شایستگی خود در زمینه های مختلف تولید، مشتری مداری، خدمات پس از فروش عالی و .. توانسته تقدیر نامه هایی را از مراجع مختلف کشور کسب نماید.از آن جهت این تقدیرنامه ها و گواهینامه ها می تواند گواه بر عمل برتینو باشد که این گواهینامه ها توسط داوران و کارشناسان حرفه ای می باشد که مسلما بدون آزمایش و تست محصولات به هیچ عنوان این گواهینامه ها را صادر نمی کنند. تنها چند نمونه از افتخارات برتینو در زیر ذکر شده است:

انتخاب و خرید راحت

در دنیای امروزه تکنولوژی با سرعت بسیار بالای در حال پیشرفت است، برتینو نیز سعی کرده همگام با این رشد حرکت نماید. با ارائه بستر مناسب اینترنت و گوشی های هوشمند و رایانه های پرسرعت، برتینو بخش اعظم فروش خود را از طریق اینترنتی به انجام می رساند. در فروشگاه اینترنتی آسان جهاز که متعلق به مجموعه برتینو می باشد، علاوه بر محصولات برتینو، انواع محصولات لوازم خانگی عرضه شده است. این سایت با آدرس https://asanjahaz.com/  در دسترس همگان قرار گرفته است.شایان ذکر است که این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک دوستاره ، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و عضو اتحادیه کسب و کار مجازی کشور می باشد.  بنابراین به راحتی می توان به این سایت اعتماد و از آن خرید کرد.


نویسنده وبلاگ بازدید : 129 دوشنبه 25 بهمن 1395 نظرات (0)

همیشه وقتی گاری های لبو فروش رو توی خیابون میدیدم از عطر و بوی لبوهاشون مست میشدم و هوس میکردم و با خودم میگفتم وقتی رفتم خونه حتما لبو میپزم. اما هیچ وقت لبو های خونه مثل لبوهای بیرون نمیشد. نگو من فوت و فنشو نمیدونستم… امروز براتون طرز تهیه یه لبو پخته خونگی رو […]

نوشته لبو پخته خونگی خوش رنگ و خوش طعم اولین بار در مجله سرگرمی. پدیدار شد.


لینک منبع و پست :لبو پخته خونگی خوش رنگ و خوش طعم
http://s1g.ir/%d9%84%d8%a8%d9%88-%d9%be%d8%ae%d8%aa%d9%87-%d8%ae%d9%88%d9%86%da%af%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%b4-%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%88-%d8%ae%d9%88%d8%b4-%d8%b7%d8%b9%d9%85/
نویسنده وبلاگ بازدید : 262 سه شنبه 19 بهمن 1395 نظرات (0)

موضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک مستقیم  مشخصه فایل :  hol-t00, android 4.2, emotion ui 2.0, v100r001chsc01b076, electricity supplier channels.zip اندروید:۴٫۲ تست شده و بدون اشکال میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید با تشکر گروه آدا فایل …

دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک …
saberfile.ir/?p=197074‎Cached6 دسامبر ۲۰۱۶ … موضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک
مستقیم. مشخصه فایل : hol-t00, android 4.2, emotion ui 2.0, …
دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک …
ada-file.net/downloads/دانلود-فایل-فلش-هواوی-huawei-hol-t00-بیلد-نامبر-c01b076-ب/
۳ نوامبر ۲۰۱۶ … موضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک
مستقیم مشخصه فایل : hol-t00, android 4.2, emotion ui 2.0, …
دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک …
mobilefile.m.test.com/prod-655264-دانلود%۲۰فایل%۲۰فلش%۲۰هواوی%۲۰huawei%20hol-…‎Cachedدانلود فایل فلش هواوی huawei hol t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک مستقیم.
دانلود فایل فلش هواوی huawei h60\-l21 بیلد نامبر c00b313 با لینک …
bannerfa.bistarinha.xyz/…/دانلود%۲۰فایل%۲۰فلش%۲۰هواوی%۲۰huawei%20h60-…‎Cachedدانلود فايل فلش هواوي huawei h60-l21 بيلد نامبر c00b313 با لينک مستقيم …
دانلود فایل فلش هواوی huawei g750-t00 بیلد نامبر c00b268 با لینک مستقیم …..
مدل Hol-T00 Honor 3C Hol-T00 Firmware – Android 4.2.2 بيلدنامبر : C01B076
نصب …
دانلود دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با …
paeezdl.ir/…/دانلود-دانلود-فایل-فلش-هواوی-huawei-hol-t00-بیلد-ن-۶/‎Cached3 آگوست ۲۰۱۴ … موضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک
مستقیم مشخصه فایل : hol-t00, android 4.2, emotion ui 2.0, …
فایل فلش هواوی , نرم افزار های آماده , دانلود فایل فلش هواوی huawei holly …
razifile.ir/?tag=فایل-فلش-هواوی-نرم-افزار-های-آماده-دان&paged…‎Cachedموضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک
مستقیم مشخصه فایل : hol-t00, android 4.2, emotion ui 2.0, v100r001chsc01b076,

دانلود فایل فلش هواوی Hol-T00 با بیلد نامبر b076 با اندروید ۴٫۲٫۲ با …
www.file20.blogsky.com/1395/06/27/post-30000/
۱۷ سپتامبر ۲۰۱۶ … دانلود فایل فلش هواوی Hol-T00 با بیلد نامبر b076 با اندروید ۴٫۲٫۲ با لینک
مستقیم … هوآوی Huawei G700-t00 بیلد نامبر C01B142 با لینک مستقیم . …
Firmware – Android 4.2.2 بیلدنامبر : C01B076 نصب از طریق : SD Card با.
رام و فلش| ویکی پدیا فارسی
romflash.wikipediafa.ir/‎Cachedلینک منبع و پست :دانلود فایل فلش و رام رسمی Honor 3C Hol-T00 اندروید ۴.۲.۲ …
Firmware – Android 4.2.2 بیلدنامبر : C01B076 نصب از طریق : SD Card با. … ۴٫۴٫
۲; دانلود فایل فلش هواوی Huawei Honor 4C chc-u01 b320 اندروید ۵٫۱٫۱; فایل …
دانلود رایگان فایل فلش فارسی گوشی هواوی Hol-U19 با بیلد نامبر ۱۰۷ برای شما
عزیزان.
دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b063 با لینک …
takrom.ir/?p=417731‎Cached14 نوامبر ۲۰۱۶ … موضوع : دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b063 با لینک
مستقیم. مشخصه فایل : hol-t00, android 4.2, emotion ui, …
دانلود فایل فلش هواوی huawei g760\-l01 بیلد نامبر c00b245 با لینک …
feixiansi.com/…/دانلود+فایل+فلش+هواوی+huawei…/-l01+بیلد+نامبر+c00b245+با+لینک+مستقیم.html‎Cachedدانلود فايل فلش هواوي huawei g760-l01 بيلد نامبر c00b245 با لينک مستقيم …
دانلود فایل فلش هواوی huawei g750-t00 بیلد نامبر c00b268 با لینک مستقیم …..
Hol-T00 Honor 3C Hol-T00 Firmware – Android 4.2.2 بيلدنامبر : C01B076 نصب
از …

دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک مستقیم در سایت به روز فایل


لینک منبع و پست :دانلود فایل فلش هواوی huawei hol-t00 بیلد نامبر c01b076 با لینک مستقیم
http://berooz.flie.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%81%d9%84%d8%b4-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-huawei-hol-t00-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%af-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%a8%d8%b1-c01b076-%d8%a8/
نویسنده وبلاگ بازدید : 138 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

تین‌نیوز| مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان از میزبانی این شهرستان برای مقصد نهایی و مراسم اختتامیه هفدهمین کنوانسیون بین‌المللی راهنمایان گردشگری ۲۰۱۷ خبر داد.

حجت الله ناصحی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ۲۴۰ نفر راهنما از ۴۵ کشور مختلف دنیا هیجدهم بهمن ماه از اصفهان وارد کاشان می‌شوند که ۸۸ نفر آن ها دراین شهرستان اقامت خواهند داشت.

وی افزود: برخی از راهنمایان شرکت کننده در کاشان تنها چند ساعت در این شهرستان خواهند ماند، ولی بر اساس برنامه ریزی برخی از راهنمایان تا ۲۱ بهمن در کاشان حضور داشته و از آثار تاریخی این شهر بازدید خواهند کرد.

مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان ادامه داد: با توجه به وجود خانه‌های قدیمی در کاشان تلاش می‌کنیم تا این شهرستان را به عنوان شهر خانه‌های تاریخی برند شود.

ناصحی پور با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه در هتل نگارستان کاشان تصریح کرد: خانه‌های تاریخی احسان، نقلی، ایرانی، هتل سنتی نگین، هتل سرای عامری‌ها، مهینستان راهب و سرای درب باغ محل اسکان راهنمایان شرکت کننده کنوانسیون جهانی ۲۰۱۷ خواهند بود.

وی اظهار کرد: ایران از ۶ تا ۱۸ بهمن‌ماه میزبان راهنمایان گردشگری ۴۵ کشور خواهد بود و علاوه بر برگزاری اجلاس اصلی این کنوانسیون در تهران، شرکت کنندگان از شهرهای قروین، همدان، زنجان، یزد، شیراز، اصفهان و کاشان بازدید به عمل خواهند آورد.

مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان بازدید از خانه‌های بروجردی‌ها، طباطبایی‌ها، عباسیان باغ فین، تپه‌های باستانی سیلک، کارگاه هنرهای سنتی، جاذبه‌های گردشگری شهرستان آران و بیدگل و شهر زیرزمینی نوش آباد را ازجمله مکان‌های مورد بازدید اعضای کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری عنوان کرد.

ناصحی پور خاطرنشان کرد: حضور اعضای کنوانسیون راهنمایان گردشگری ۲۰۱۷ در کاشان به همت انجمن صنفی راهنمایان گردشگری شهرستان و همکاری فرمانداری و شهرداری کاشان بوده است.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

خانه‌های تاریخی تبریز تبریز، شهر خانه‌های تاریخی، قدیمی زیبا و به بیان دیگر، این شهر ویترین خانه‌های کاشان، مروارید کویر کاشان در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب تهران و در بین دامنه کوه کرکس نطنز و دشت کویر در بناها و اماکن تاریخی اماکن تاریخی ایراناماکن تاریخی یوناناماکن تاریخی ایتالیاتخت جمشیدپرسپولیسآثار زنجان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادزنجانزنجان کشور ایران استان زنجان شهرستان زنجان بخش بخش مرکزی شهرستان زنجان نامهای ورزنه اصفهان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادورزنهاصفهانورزنه ورزنه کشور ایران استان اصفهان شهرستان ورزنه بخش بخش بن‌رود نامهای قدیمی تحقیق در معماری گذشته ایرانمعماری سنتی ما در جهان …پیش از آنکه بحث اصلی را شروع کنم لازم است کلیاتی درباره معماری ایران بگویم سپس اصفهانخیلی وقته که می خوام در خصوص محله قینان اطلاعاتی را ارائه کنم که خدا را شکر امروز بخشی الف چرا دختر امیرکبیر در تاریخ بدنام شد؟عکس ۱۲‌ سالگی تنها نشانه به‌ جای‌ مانده از ام‌خاقان است؛ زنی که در تاریخ با روایت نقش و اسطوره در فرش دستباف ایران سایت علمی …صنعت فرش تبریز سال‌هاست که آن طور که باید نمی‌تواند در جهان ظاهر شود، به گونه ای که معماریکاشی هفت رنگ این کاشی معمولا ازقطعاتی به ابعاد و وبرای مناره وکنبد یا به خانه‌های تاریخی تبریز تبریز، شهر خانه‌های تاریخی، قدیمی زیبا و به بیان دیگر، این شهر ویترین خانه‌های تاریخی کاشان، مروارید کویر کاشان در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب تهران و در بین دامنه کوه کرکس نطنز و دشت کویر در استان بناها و اماکن تاریخی اماکن تاریخی ایراناماکن تاریخی یوناناماکن تاریخی ایتالیاتخت جمشیدپرسپولیسآثار زنجان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد زنجان زنجان کشور ایران استان زنجان شهرستان زنجان بخش بخش مرکزی شهرستان زنجان نامهای دیگر ورزنه اصفهان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ورزنهاصفهان ورزنه ورزنه کشور ایران استان اصفهان شهرستان ورزنه بخش بخش بن‌رود نامهای قدیمی ورغنه تحقیق در معماری گذشته ایرانمعماری سنتی ما در جهان شناخته شده پیش از آنکه بحث اصلی را شروع کنم لازم است کلیاتی درباره معماری ایران بگویم سپس درباره اصفهان جریان حیات بخش آب در زاینده رود جاری شد خبرگزاری ایمنا رودخانه زاینده رود اصفهان که تا دو معماری کاشی هفت رنگ این کاشی معمولا ازقطعاتی به ابعاد و وبرای مناره وکنبد یا به رنگ شناخت یهودیان مخفی فصل نخست با «پيشينه‌ تاريخي اطلاعات يهود»، آغاز شده و سابقه فعالیت‌های اطلاعاتی یهودیان خانه هاي تاريخي كاشان خانه هاي تاريخي تهران تركيب خانه هاي تاريخي با جديد در معماري خانه هاي تاريخي بندر عباس خانه هاي تاريخي جنوب ایران خانه هاي تاريخي دره قاجاریه خانه هاي تاريخي تبريز خانه هاي تاريخي فارس

مطلب کاشان برند خانه‌های تاریخی شود در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :کاشان برند خانه‌های تاریخی شود
http://mofidestan.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 119 دوشنبه 04 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

به گزارش جام جم آنلاین، توصیه می‌شود نکات زیر را هنگام خوابیدن رعایت کنید:

وقتی به پهلو می‌خوابید، یک بالش میان دو زانویتان قرار دهید و سعی کنید مانع از افتادن و قرار گرفتن پاهایتان روی هم بشوید. همچنین می‌توانید یک حوله کوچک زیر کمرتان قرار دهید.

زمانی که به پشت می‌خوابید بهتر است یک بالش زیر زانوهایتان قرار دهید.

علاوه بر این،‌ گذاشتن حوله زیر انحنای پشت موثر است.

اگر تشک‌تان خیلی نرم است، شاید خوابیدن روی سطح زمین برایتان راحت‌تر باشد.

هنگام بلند شدن از رختخواب نیز ابتدا به پهلو بخوابید و هر دو زانویتان را خم کنید.سپس پاهای خود را از یک لبه تخت آویزان کرده و با کمک دو دست بنشینید.سپس بایستید و کمر خود را در حالت خنثی نگه دارید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه بخوابیم که کمردرد نگیریم؟اگر می‌خواهید در وضعیتی بخوابید که دچار کمر درد نشوید، بهتر است وضعیت بدنتان خیلی دانستنی های سلامت چگونه بخوابیم که کمردرد نگیریم؟رفع خطر در ساختمان ها به عهده شهرداری است سفته بازان ارز درخدمت منافع ملی قرار می گیرندچگونه بخوابیم که کمردرد نگیریم؟به هنگام خوابیدن بهتر است وضعیت بدن در حالت خنثی باشد به گونه‌ای که خیلی به شکل خمیده چگونه بخوابیم که کمردرد نگیریم؟۱۵ روش طبیعی برای درمان کمردردقسمت اول ۱۵ روش طبیعی برای درمان کمردردقسمت دوم زیاد چگونه بخوابیم که کمردرد نگیریم؟ سلامانهسرویس پزشکی ورزشیسلامانه خوابیدن در مواقع کمردرد برای افراد مبتلا به این عارضه طاقت‌فرساست و حتی چگونه درست بخوابیم تا کمردرد نگیریممهمترین مواردی که در هنگام خوابیدن برای کاهش احتمال ابتلا به کمردرد باید رعایت شوند چگونه بخوابیم و کمردرد نگیریماکثر کمر دردها قابل پیشگیری هستند بسیاری از کمر دردها به این علت ایجاد می‌شوند که ما چگونه درست بنشینیم تا کمردرد نگیریمچگونه بخوابیم که کمردرد غلط و درست درباره کمردرد چگونه بخوابیم که کمردرد نگیریم چگونه درست بخوابیم تا کمردرد نگیریمچگونهدرستبخوابیمچگونه درست بخوابیم تا کمردرد نگیریم دقت کنید که بالشت را زیر چگونه درست بخوابیماین سایت حاوی اطلاعاتی در باره بیماری ها و درمان آنها است این اطلاعات صرفا به منظور بیماری دیسک کمر، دیسک، دیسک کمر، دیسک گردن، درمان دیسک، علل وسیله که نمی شویید، اما باید بشویید هشدار از مصرف بیش از حد ویتامین خوداری کنید سندرم شوهرم سرد مزاج است نوعروس پرسش یک سال است که ازدواج کردم متوجه شدم که شوهرم در مسایل جنسی سرد مزاجه ومن فوق العاده

مطلب چگونه بخوابیم که کمردرد نگیریم؟ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :چگونه بخوابیم که کمردرد نگیریم؟
http://mofidestan.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%85-%da%a9%d9%87-%da%a9%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%b1%d8%af-%d9%86%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d9%85%d8%9f/
نویسنده وبلاگ بازدید : 120 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

شاید شما هم شنیده باشید که می گویند هر چه ریسک بزرگتری را به جان بخرید، آنچه به دست می آورید ارزشمندتر است. اما تصمیماتی که شما در لحظات سخت و دشوار اخذ می کنید می تواند شما را به چنین موفقیتی برساند. گاه بازگشت از مسیر و چشم پوشی از آنچه می تواند به دست آید بتواند ما را در همان مسیری که تا کنون می پیمودیم نگه دارد، اما هرگز نمی تواند ما را در زندگی به پیش برد؛ وضعیتی که قطعا مورد قبول هیچیک از ما نیست.

۱٫ چشمان خود را ببندید و آنچه در صدد دستیابی به آن هستید را تصور کنید

ممکن است احمقانه به نظر برسد اما چشمان خود را ببندید، نفسی عمیق بکشید و خود را در حین انجام کاری که تمایل به انجام آن دارید یا باید انجام دهید تصور کنید. تصور این سناریو می تواند پیروزی بر انجام آن را به نظر ساده تر و سهل الوصول تر کند.

۲٫ احساسات خود را تخلیه کنید

هیچ ایرادی ندارد. کاری که قصد انجامش را دارید ممکن است خیلی دشوار یا خیلی ترسناک به نظر آید و باید زمانی را برای تخلیه این احساسات در اختیار داشته باشید. گریه کنید، فریاد بزنید و یا فقط چند دقیقه به آرامی نفس بکشید تا احساسات شما در خصوص آنچه پیش رو دارید تخلیه شود. سپس آماده ادامه راه شوید.

۳٫ روی مسیر تمرکز کنید، نه روی مقصد

پس از آنکه از نظر ذهنی برای رویارویی با چالش پیش رو آماده شدید، برای آنکه موفقیتتان تضمین شود باید بیاموزید که روند انجام کار را مورد توجه قرار دهید. حتی اگر مسیر دستیابی به هدف دشوار است، به دنبال لحظاتی که می تواند در شما ایجاد خشنودی و شعف کند بگردید و بیاموزید که قدر چالش هایی که در زندگی پیش می آید را بدانید. پیروزی پس از رویارویی با ترس و غلبه بر آن طعمی شیرین و دلپذیر دارد. مسیر شما به سوی موفقیت با گام گذاشتن در مسیر رشد و تعالی معنا پیدا می کند.

به قول نلسون ماندلا:

«آموخته ام که شهامت به معنی عدم وجود ترس نیست، بلکه غلبه بر آن است. یک فرد شجاع شخصی نیست که ترس در وجودش راه ندارد، بلکه شخصی است که می تواند بر ترس خود پیروز شود.»



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

چند گیاه موثر برای درمان اضطراب‌هایتانگیاه رازک رازک قدمتی هزاران ساله دارد این گیاه آرام‌بخش و خواب‌آور طبیعی است گرم روزنامه خبرورزشیجهانبخش و انصاری‌فرد‌‌ دو لژیونر موفق ایران در یک سال گذشته از داماش و پرسپولیس تا راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …مرور گذشته به ما کمک می کند از اشتباهات خود درس بگیریم‎ با آغاز آخرین فصل سال و نزدیک خانومایی که قبلا سقط داشتین و الان می خواین با …با این روش سرماخوردگی دائم فرزندتان را درمان کنید داروی اشتباه به کودک‌تان داده روش های نوین مطالعه هدف از به کار گرفتن این روش، درک کامل مطالب خوانده شده و نگهداری آنها به طریق منظم و الف چرا مرگ بر آمریکا ؟؛ چرا مذاکره با آمریکا؟این روز ها ایامی است که در تاریخ انقلاب اسلامی با تظاهرات ضد آمریکایی شناخته می‌شودبررسی انواع خودکشی خبرگزاری پردیسبا سلام مطلبی که نوشته بودید، گرچه کوتاه بود اما تقریبا جامع و کامل بود اما لازم دیدم این سایت به دستور فیلترینگ مسدود شده است و فقط با دستور فیلترینگ باز میشود برای فعال روانپزشکی روانشناسیعزیزان لطفا در این نظر سنجی شرکت کنید و از تجربه هاتون برامون بگیدمقاله درباره ی هر موضوعیمقاله درباره ی هر موضوعی من مهدي هستمعلاقه زيادي به خواندن مقاله دارم به خاطر همين در چند گیاه موثر برای درمان اضطراب‌هایتان گیاه رازک رازک قدمتی هزاران ساله دارد این گیاه آرام‌بخش و خواب‌آور طبیعی است گرم گیاه روزنامه خبرورزشی جهانبخش و انصاری‌فرد‌‌ دو لژیونر موفق ایران در یک سال گذشته از داماش و پرسپولیس تا هلند و خانومایی که قبلا سقط داشتین و الان می خواین با روحیه با این روش سرماخوردگی دائم فرزندتان را درمان کنید داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟ راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای شاد بودن،راز مرور گذشته به ما کمک می کند از اشتباهات خود درس بگیریم‎ با آغاز آخرین فصل سال و نزدیک شدن به بررسی انواع خودکشی خبرگزاری پردیس با سلام مطلبی که نوشته بودید، گرچه کوتاه بود اما تقریبا جامع و کامل بود اما لازم دیدم به الف چرا مرگ بر آمریکا ؟؛ چرا مذاکره با آمریکا؟ این روز ها ایامی است که در تاریخ انقلاب اسلامی با تظاهرات ضد آمریکایی شناخته می‌شود روش های نوین مطالعه هدف از به کار گرفتن این روش، درک کامل مطالب خوانده شده و نگهداری آنها به طریق منظم و منطقی در این سایت به دستور فیلترینگ مسدود شده است و فقط با دستور فیلترینگ باز میشود برای فعال شدن روانپزشکی روانشناسی عزیزان لطفا در این نظر سنجی شرکت کنید و از تجربه هاتون برامون بگید خانم هايي که ريزش مو دارن بيان صفحه چگونه کودکان را برای تزریق واکسن آماده کنیم؟ چند شیوه ی کاربردی مهم با این روش سرماخوردگی

مطلب با این سه روش، بر ترس هایتان غلبه کنید در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :با این سه روش، بر ترس هایتان غلبه کنید
http://mofidestan.ir/%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d8%8c-%d8%a8%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d9%84%d8%a8%d9%87-%da%a9%d9%86%db%8c%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 131 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

        عدد تقریبی : ما می توانیم برای تقریب زدن یک ععد ،بعضی از رقم های آن را از سمت راست حذف کنیم . به جای ان صفر بگذاریم مناسب برای دانش آموزان، دبیران و اولیا برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید: …

نوشته دانلود پاورپوینت ریاضی سوم ابتدایی مبحث عدد تقریبی- ۱۷ اسلاید در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت ریاضی سوم ابتدایی مبحث عدد تقریبی- ۱۷ اسلاید
http://file-yab.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b6%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d8%af%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a8-19/
نویسنده وبلاگ بازدید : 140 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

به گزارش صبحانه، سال گذشته اپراتورهای موبایل با ارائه طرح های تشویقی از جمله مکالمات نامحدود موبایل، سعی در افزایش سهم خود از بازار و جذب مخاطبان کردند که این نوع طرحهای تشویقی به دلیل افت کیفیت خدمت رسانی، عدم حفظ تعادل بازار و ضدرقابتی شدن قیمتها، با واکنش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مواجه شد و این سازمان دستور توقف این مدل طرح ها را اعلام کرد.
مکالمات نامحدود باز می گردد؟
هم اکنون کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۴۹ خود، مقررات جدیدی برای طرح های تشویقی دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، تصویب کرد که برمبنای آن، مقررات جدیدی برای ارائه این طرحهای تشویقی وضع شده است تا اپراتورهای موبایل و ارتباطات ثابت (اینترنت و تلفن) بتوانند باردیگر طرح های تشویقی خود را ارائه کنند.

اپراتورها ۸ بار در سال طرح تشویقی می دهند

در این مصوبه، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به هر اپراتور اجازه می دهد که حداکثر ۸ بار در سال طرح های تشویقی را برای خدمات مورد نظر خود، به تفکیک در حوزه ثابت و موبایل ارائه کند.

مدت استفاده از طرح تشویقی یعنی مدت زمانی که مشترک از این طرح استفاده می کند حداکثر به مدت ۶ ماه درنظر گرفته شده است. همچنین مجموع مدت کل زمان ارائه طرح های تشویقی در سال، اعم از طرح تشویقی و یا تمدیدیه طرح تشویقی، نباید بیش از ۸ ماه از سال باشد.

تمدید طرح تشویقی بعد از پایان مدت آن، به عنوان یک طرح تشویقی جدید محسوب شده و در فهرست تعداد هشتگانه امکان ارائه طرح تشویقی اپراتور لحاظ خواهد شد، مگر آنکه تمدید طرح تشویقی، برای تکمیل مدت زمان ۳ ماهه طرح تشویقی اولیه بوده باشد.

طرح های تشویقی نباید با افت کیفیت همراه باشد

ارائه طرح های تشویقی منوط به حفظ کیفیت خدمات باید باشد و در صورتیکه طرح تشویقی منجر به افت کیفیت شود، اپراتور باید بر اساس شرایط اعلام شده توسط رگولاتوری، نسبت به توقف طرح اقدام و در این خصوص اطلاع رسانی لازم را برای مشترکین خود داشته باشد.

درهمین حال در صورتی که رگولاتوری به دلایلی از قبیل حفظ تعادل در بازار، تداوم رقابت سالم و ارائه خدمات و رشد کیفی آنها با ارائه طرح های تشویقی، ادامه آن و یا توقف طرح پیش از موعد اتمام ارائه طرح، موافقت نکند، موضوع را به اپراتور اعلام خواهد کرد و در این صورت اپراتور مجاز به اجرا و یا ادامه یا توقف طرح نخواهد بود.

مشخصات طرح های تشویقی باید شفاف باشد

در این مصوبه ساعات کم مصرف، ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح برای صوت و ۲ صبح تا ۸ صبح برای دیتا اعلام شده است. براین اساس در صورتیکه اپراتور در طرح تشویقی مایل است خدمات را هم در ساعات کم مصرف و هم در ساعات عادی ارائه دهد، باید خدمات قابل ارائه در ساعات عادی و ساعات کم مصرف را به صورت تفکیک شده اعلام کند.

همچنین اپراتورها باید در بخش عمومی پورتال خود، کلیه تعرفه های عادی را اعلام کنند و بخش مشخصی را نیز به اعلام طرح های تشویقی تخصیص دهد و علاوه بر بروز رسانی آن، مشخصات شفاف طرح های تشویقی به همراه تاریخ شروع و پایان طرح و نحوه شارژینگ آنها را اعلام کند.

در کلیه تبلیغات مربوط به طرح های تشویقی نیز باید مشخصات اصلی طرح و تاریخ شروع و پایان آن منتشر شود.

تعیین نرخ طرح های تشویقی بر مبنای سهم اپراتورها از بازار

در صورت وجود کف تعرفه مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای یک سرویس، تعرفه خدمات می تواند در قالب طرحهای تشویقی پایین تر از کف تعرفه مصوب باشد. در صورت عدم وجود کف تعرفه مصوب برای خدمات، یک چهاردهم سقف تعرفه، به عنوان ملاک سنجش خواهد بود.

تعرفه طرحهای تشویقی اپراتوری با سهم بازار بیش از ۱۰ درصد، حداکثر می تواند ۲۰ درصد از کف تعرفه پایین تر باشد و تعرفه طرحهای تشویقی اپراتورهایی با سهم بازار کمتر از ۱۰ درصد، حداکثر می تواند ۴۰ درصد از کف تعرفه پایین تر باشد.

در همین حال هر طرح تشویقی می تواند حداکثر شامل ۵ بسته خدمتی حاوی یک خدمت و یا ترکیبی از چند خدمت با مهلت مقرر و با تعیین مبلغ برای کل بسته باشد.

توقف طرح تشویقی از سوی اپراتور یک هفته قبل اطلاع رسانی شود

طبق مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتور ارائه دهنده سرویس باید حداقل ۲ هفته قبل از اجرای طرح تشویقی، نسبت به اعلام تعرفه هر طرح تشویقی با جزئیات مربوطه، حداقل شامل مدت ارائه طرح و مدت استفاده از طرح، به رگولاتوری اقدام کند.

همچنین در صورتی که اپراتور قصد توقف طرح تشویقی را در مدت زمان دسترسی به طرح داشته باشد، باید حداقل ۷ روز قبل از اجرای تصمیم خود، این موضوع را به اطلاع رگولاتوری برساند.

چنانچه در بسته خدمتی، اپراتور نسبت به ارائه مودم، آنتی ویروس، گوشی و دیگر تجهیزات و خدمات خارج از موضوع پروانه اقدام کند، قیمت مودم، آنتی ویروس،گوشی و سایر تجهیزات، مستقل از قیمت خدمات است و باید به صورت مجزا تعیین و اعلام شود.

در صورتیکه طرح تشویقی بنا به درخواست اپراتور و با تایید رگولاتوری و یا بنا به ابلاغ رگولاتور متوقف شود، اپراتور موظف است تا نسبت به ارائه طرح، به مشترکینی که پیش از این نسبت به خرید طرح اقدام کرده و به عنوان مشترکین فعلی استفاده کننده از طرح مذکور محسوب می شوند تا پایان مدت اعلام شده در طرح، خدمت مربوطه را ارائه کند.

اپراتور باید حداکثر یک ماه پس از اتمام ارائه طرح های تشویقی، آمار مربوط به میزان استفاده از طرح را به شرح چارچوب ابلاغی رگولاتوری به این سازمان ارائه دهد.

منبع : مهر



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

اینترنت آسیاتک قیمت طرح های ویژه یکساله نامحدود …اینترنت آسیاتک نماینده آسیاتک قیمت طرح های جشنواره ویژه یکساله نامحدود ماهیانه نماینده رسمی ایرانسل قیمت مودم ایرانسل …طرح دائمی با پرداخت هزینه ماهانه اندکی می توانید مخابرات استان تهرانتقدیر معاون حقوقی امور دولت وزارت ارتباطات از مدیر کل مخابرات منطقه تهران دکتر طلوع تحت وب نرم افزار مدیریت ارتباط باکد شخص به صورت اتوماتیک ثبت می‌گردد و البته قابل ویرایش توسط کاربر می‌باشد قیمت زعفران اصل در بازار تهران پایگاه خبری ترازاز انحلال شرکت ملی صادرات گاز ایران چه می‌دانید؟ انحلال شرکت صادرات گاز در کجای سردار نامزد برترین بازیکن جوان آسیا عکس پایگاه …تراز سردار آزمون یکی از ۴ نامزد بازیکن برتر جوان آسیا در مرحله مقدماتی جام جهانی استسانترال پاناسونیکفروش،نصب ونگهداریآموزش کدهای کاربردی برای برنامه ریزی سانترال با تلفن ۷۷۳۰ پاناسونیک بعد از نصب تهاجم فرهنگي چیست؟ تهاجم فرهنگی كه می‌كوشد سه عنصر اساسی فرهنگ؛ یعنی شناخت‌ها و باورها، ارزشها و گرایش الف ، محبوب ترین سلاح تهاجمی آمریکایی هااین گلوله های خشن وقتی صحبت از محدودیت تسلیحات انفرادی می شود، بیشتر اوقات فراموش می کدام اپراتور بهتر است؟ بررسی و مقایسه ایرانسل، …تلفن همراه و ارتباطات در دنیای امروز به یک نیاز تبدیل شده است در کشور ما نیز همگام با اینترنت آسیاتک قیمت طرح های ویژه یکساله نامحدود ماهیانه اینترنت آسیاتک نماینده آسیاتک قیمت طرح های جشنواره ویژه یکساله نامحدود ماهیانه رایگان نماینده رسمی ایرانسل قیمت مودم ایرانسل شارژ مستقیم طرح دائمی با پرداخت هزینه ماهانه اندکی می توانید از مخابرات استان تهران تقدیر معاون حقوقی امور دولت وزارت ارتباطات از مدیر کل مخابرات منطقه تهران دکتر براری طلوع تحت وب نرم افزار مدیریت ارتباط با کد شخص به صورت اتوماتیک ثبت می‌گردد و البته قابل ویرایش توسط کاربر می‌باشد · پیشوند دکتر سانترال پاناسونیکفروش،نصب ونگهداری آموزش کدهای کاربردی برای برنامه ریزی سانترال با تلفن ۷۷۳۰ پاناسونیک بعد از نصب دستگاه قیمت زعفران اصل در بازار تهران پایگاه خبری تراز فیلممراسم غبارروبی حرم مطهر رضوی با حضور سردار سليمانی تصاویروقتی مسکو غرق در مِه می‌شود سردار نامزد برترین بازیکن جوان آسیا عکس پایگاه خبری تراز تراز سردار آزمون یکی از ۴ نامزد بازیکن برتر جوان آسیا در مرحله مقدماتی جام جهانی است تهاجم فرهنگي چیست؟ تهاجم فرهنگی كه می‌كوشد سه عنصر اساسی فرهنگ؛ یعنی شناخت‌ها و باورها، ارزشها و گرایش‌ها و الف ، محبوب ترین سلاح تهاجمی آمریکایی ها این گلوله های خشن وقتی صحبت از محدودیت تسلیحات انفرادی می شود، بیشتر اوقات فراموش می کنیم کدام اپراتور بهتر است؟ بررسی و مقایسه ایرانسل، همراه اول و تلفن همراه و ارتباطات در دنیای امروز به یک نیاز تبدیل شده است در کشور ما نیز همگام با دنیای ببين باز مي بارد آرام برف

مطلب مکالمات نامحدود باز می گردد؟ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :مکالمات نامحدود باز می گردد؟
http://mofidestan.ir/%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%ad%d8%af%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d9%85%db%8c-%da%af%d8%b1%d8%af%d8%af%d8%9f/
نویسنده وبلاگ بازدید : 139 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

اين پروژه شامل چهار فصل ميباشد lفصل اول : قرنطينه چيست؟ lفصل دوم : عوامل قرنطينه اي lفصل سوم : تجهيزات و تحقيقات قرنطينه اي lفصل چهارم : وظايف و قوانين قرنطينه اي فصل اول: قرنطينه چيست؟ حراست از مرزوبوم یک کشور به منظور ممانعت از ورود عوامل خسارتزا و قرنطینه ای عوامل قرنطینه ای Ø  عوامل قرنطینه ای خارجی Ø  عوامل قرنطینه ای داخلی Ø   آفات  و عوامل بومی هنگامیکه عوامل قرنطینه ای  وارد یک منطقه میشود، نسبت به بیمارگرهای بومی آن منطقه ایجاد اپیدمیهای شدیدتری میکند، به این علت که فرصت مقاومت اختصاصی در برابر آنها وجود ندارد. برای مثال میتوان ورود اکالیپتوس زینتی از آمریکا به فرانسه، بدون رعایت اصول قرنطینه را نام برد. …     42 اسلاید فایل پاورپوینت …

دانلود پاورپوینت قرنطینه گیاهی در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت قرنطینه گیاهی
http://docz.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%82%d8%b1%d9%86%d8%b7%db%8c%d9%86%d9%87-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 120 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

        فاصله : فاصله ی یک نقطه تا یک خط برابر است با کوتاهترین فاصله ی نقطه از خط یعنی طول خط عمود از نقطه بر خط مناسب برای دانش آموزان، دبیران و اولیا برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید: …

نوشته دانلود پاورپوینت ریاضی ششم ابتدایی مبحث فاصله – ۸ اسلاید اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت ریاضی ششم ابتدایی مبحث فاصله – ۸ اسلاید
http://filedanesh.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b6%db%8c-%d8%b4%d8%b4%d9%85-%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d8%af%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a8-19/

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 614
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 627
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 10,473
  • بازدید کلی : 41,054